ΕΣΠΕΑΜ/Θ και ΠΟΜΕΝΣ ευχαριστούν τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Ιωάννη Ζαμπούκη
Αντιπροσωπεία της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ.), πραγματοποίησε συνάντηση με τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Ιωάννη Ζαμπούκη, παρουσία του Αντιδημάρχου Ιωάννη Ναιτίδη, σε ιδιαίτερα θετικό και παραγωγικό κλίμα. Στη συνάντηση εκ μέρους της Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ. συμμετείχαν ο Πρόεδρος της Ένωσης Νίκος Παναγιωτίδης, ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας Παναγιώτης Τσεπελής και η Αντιπρόσωπος της Ένωσης και της … Περισσότερα